روانکاوی خویشتن

  • ۰
  • ۰

دل نوشته

چرا چرت میگه؟ من مطمئنم هنوز بهم فکر میکنه. اگه به من فکر نمیکرد سیگار مارلبرو نمیکشید. اگه به من فکر نمیکرد اون پست های لعنتی رو پاک میکرد. اگه به من فکر نمیکرد پا نمیشد بره کنسرت ارکستر فیلارمونیک. اگه به من فکر نمیکرد دایرکت منو هم پاک میکرد. 

اینا البته هیچ کدوم دلیل محکم نیستن. ممکنه هیچ وقت حتی به دایرکتش اون ته مه ها فکر هم نکنه. ممکنه کنسرت رفته باشه که حال و هواش عوض شه. ممکنه پست ها رو پاک نکنه چون صرفا به عنوان بخشی از گذشتش پذیرفته باشه. شاید مارلبرو میکشه چون یه برنده صرفا. شاید برند های دیگه رو هم حتی امتحان کرده باشه. میبینی چقد ساده توجیه شد...

چرا الان باید تمام حرف های لعنتی ش تو گوشم زنگ بزنه؟ چی شد یهو اینقد تو لاک خودم رفتم و دوباره برام زنده شد؟ چی شد همه دنیا دست به دست هم داد تا یادم بیادش؟ و تلاش کنم به یه جاهایی نفوذ کنم؟ من که خیلی وقت بود حتی بهش فکرم نمیکردم...

نمیخوام کلیدواژه ی حرفاشو بنویسم. 

کاش زودتر حتی تو بیوش بنویسه این رل. حتی عکس عروسیشونو بذاره. کاش یه کاری کنه من خیالم راحت شه که هیچ وقت هیچ وقت من و او ما نمیشیم. 

نمیتونم حتی بگم نامردی کرده. چون نکرد. چون اگرم کرد من باعثش شدم. ولی دورو نبود؟ اگه ریاکار نبود به من چیزایی رو نمیگفت که الان خلافشو ببینم. 

حالم خیلی بده. خیلی خرابم. درست مثل چندسال قبل که تا وقتی اون دو کلمه رو نگفت و من کاملا حسش کردم آروم نشدم. منتها این دفعه هیچ دو کلمه ای در کار نیست. و من خرابم. اما امیدوارم اون خوب باشه. بهتره فراموش نکنم اینکه تصمیم گرفتم تموم شه فقط واسه منفعت خودم نبوده. که کاملا حقیقت داره که اذیت شدن اون رو هم میفهمیدم. 

میدونم خیلی کارام حتی از ندونم کاری بوده اما میتونم از صمیم قبل بگم اگه واسه اون بازی بود که نتیجش باخت-باخت بود واسه من بازی نبود. صرف سردرگمی بود و ندانستن!

آره یکم حسادت میکنم بهش که اینقد خوبه، خوشحاله، یکی رو پیدا کرده که احتمالا در آینده نزدیک بهش دل ببنده. و نمیدونم اگر واسه من یه انتخاب مناسب پیدا میشد دقیقا چیکار میکردم ولی حداقل کف کفش اینه که من نگفته بودم واسش تایم اینورینت میمونم. اما اون گفته بود. 

میدونم با این حرفا فقط دارم خودمو نابود میکنم ولی این روزا به سر حد خودآزاری رسیدم. حالم خیلی بده.

  • ۹۸/۰۱/۱۰
  • موازی

نظرات (۱)

به وبلاگ ما هم سر بزن 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی