روانکاوی خویشتن

  • ۰
  • ۰

چیپ

"مصداق تو اینقدر زیاده که هی تداخل ایجاد میکنه."
متاسفم برات که اینقدر چیپ شدی. البته از اولش هم چیپ بودی.
همین کلمه ی چیپ که خودت یادم دادی بهترین کلمه واسه توصیف دلیلام بود که نخوام با آدم چیپی مثل تو باشم. البته گاهی واسه من طول میکشه تا بتونم حسم رو تبدیل به کلمه بکنم.
چرا دارم خودم رو به خاطر آدم چیپی مثل اون اذیت میکنم؟ :-?راستی راستی دارم اذیت میشم.  اف یو سی کی وای ا یو:P
شاید دلیل دلسوزیم این باشه که دلم براش میسوزه. پول نداشت که گوشی نمی خرید وگرنه هیچ حس وفاداری وجود نداشت. مطمئنم خودش میدونست چقدر داغونه که با من خوب رفتار میکرد. در واقع گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف بو میده. اگه یه ذره قیافش خوب بود حتی نگاه به کسی هم نمیکرد. اون عاشق نبود. صرفا روباه بود. کاش گرگ بود، حیف که روباهی بیش نبود. روباه صفت!
  • ۹۸/۰۱/۱۰
  • موازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی